Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jul 2024 12:32:46 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/04806 aadressile Harju maakond, Saku vald, Saku alevik, Põllu tn 3 
(silolabor) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: 1.5. Kinnistu edelapiirini ulatub riigitee, 
11342 Saku-Tõdva tee, tänava kaitsevöönd (10 m äärmise sõiduraja välimisest 
servast). 6.2. Arvestada olemasoleva juurdepääsuga, mahasõit riigiomandis 
olevalt, 11342 Saku-Tõdva teelt (71801:006:1014); üle munitsipaalomandis 
oleva kergliiklustee kinnistute 11342 Saku-Tõdva tee L7 (71801:005:0425) ja 
11342 Saku-Tõdva tee L8 (71801:005:0427) ning üle Tiigi tn 2a 
(71801:005:0424) naaberkinnistu kuhu kavandatakse suuremahulist 
kaubanduskeskust.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27042027>  (menetlus nr: 
435545), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 22.07.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister